مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی با معرفی نفر‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمدعلی یزدان شناس سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به برپایی نوزدهمین جشنواره قصه‎گویی کانون پرورش فکری، گفت: این جشنواره با مشارکت ۲۳۰ قصه‎گو شامل ۱۲۸ قصه‎گو از اعضای کانون، ۴۴ نفر در بخش مربیان و ۵۲ نفر در بخش آزاد ۲۲ و ۲۳ شهریور در شهر‌های گلوگاه و چالوس برگزار شد.

 

وی افزود: در پایان این رقابت‎‌ها ۹ قصه‎گوی برتر استان با نظر هیات داوران انتخاب و برای رقابت در بخش منطقه‎ای به دبیرخانه جشنواره بین المللی قصه‎گویی ارسال شد.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: بر اساس رای هیات داوران نوزدهمین جشنواره قصه‎گویی مازندران، منتخبان بخش قصه‎گویی آزاد مریم دلاویز با قصه «چشم بادومی» در بخش نوجوان خشایار رستم‎نژاد با قصه «حمزه پهلوون»، مهسا امیرخانلو با قصه «پادشاه میداس و انگشتان جادویی» و در بخش رضوی محدثه کریمی با قصه «دکتر رضا» به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.


یزدان شناس افزود: در بخش برگزیده مربیان کانونی نیز به ترتیب ربابه هاشمی با قصه «ماه بانو»، سمیه حسن‎پور با قصه «دوچشمی» سکینه فرمانی با قصه «آن بالا این پایین» و هدی کریم با قصه «طبل جادویی» برگزیده شدند.


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: هیئت داوران در پایان محمدمهدی کاکازاده با قصه «عروسی آقا خروسه و خانم روباهه»، فاطمه احسانی با قصه «آرزوی سهر»، و کبری محمدیان با قصه «ساقه نی درمیان قصه اولی ها» را شایسته تقدیر معرفی کرد.


انتهای پیام/ع


معرفی برترین‎‌های نوزدهمین جشنواره قصه‎گویی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار