معاون فنی و عملیات اورژانس تهران جزئیات تمهیدات اورژانس تهران برای آغاز سال تحصیلی و دهه اول ماه محرم را تشریح کرد.

تمهیدات اورژانس برای آغاز سال تحصیلی و ماه محرماسماعیل فراهانی  معاون فنی و عملیات اورژانس تهران در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، اورژانس تهران تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کرده است که بر این اساس 164 پایگاه اورژانس در آماده‌باش هستند.

وی درباره جزئیات برنامه‌های اورژانس در سال تحصیلی جدید، بیان کرد: 210 دستگاه آمبولانس، 158 دستگاه موتورلانس و 6دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه یک فروند بالگرد اورژانس هوایی در آماده‌باش کامل هستند.

فراهانی اظهار کرد: با توجه به اینکه ممکن است تماس‌های مردمی در روزهای ابتدایی مهر افزایش داشته باشد، مسئولان سامانه 115 که پل ارتباطی اورژانس و مردم هستند نیز آمادگی کامل دارند تا به درخواست‌ها پاسخ دهند.

برنامه ویژه اورژانس برای نقاط پرتردد تهران در آستان آغاز سال تحصیلی

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران به برنامه ویژه اورژانس برای نقاط پرتردد تهران نیز اشاره کرد و گفت: اورژانس 150 نقطه از شهر را که تردد در آنها زیاد است و با توجه به وجود مدارس و مراکز آموزشی ممکن است حجم جمعیت در آن بخش‌ها افزایش پیدا کند را شناسایی کرده و تیم‌های ما با آمبولانس و موتورلانس در این مناطق مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به همزمانی دهه محرم و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: با توجه به آغاز دهه محرم تیم‌های اورژانس برای فعالیت در شب‌ها که هیات‌های عزاداری برپا می‌شوند نیز آماده هستند و پایگاه‌های ما در آماده‌باش قرار دارند تا در این شرایط نیز فعالیت کنند.

فراهانی در پایان گفت: با توجه به اینکه در روزهای آخر شهریور و اول مهر احتمال افزایش تردد از اطراف تهران به داخل شهر وجود دارد پایگاه‌های جاده‌ای ما نیز در آماده‌باش کامل هستند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار