مدیر ارشد حوزه تولید شرکت فولاد اکسین از تولید ورق 8 میلیمتری مخازن تحت فشار نفت در این شرکت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین آسیابان، مدیر ارشد حوزه تولید شرکت فولاد اکسین بیان داشت: با تلاش و برنامه ریزی واحد بهره برداری این شرکت برای اولین بار ورق عریض با گرید A537cl1 با ضخامت 8 میلیمتر و عرض 3 هزار و 200 میلیمتر در شرکت فولاد اکسین تولید شد‌.

وی با اشاره به این دستاورد بزرگ شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: ورق عریض با گرید A537cl1 با ضخامت 8 میلیمتر و عرض 3 هزار و 200میلیمتر کاربرد بالایی در ساخت مخازن تحت فشار در صنایع نفت و گاز دارد.

آسیابان اذعان کرد: این نوع ورق عریض به دلیل کاربرد بالا تاکنون از خارج کشور تهیه شده و همین امر باعث خروج ارز زیادی از کشور می شد، اما به همت تلاشگران داخلی موفق شدیم کشور را از ورود این نوع ورق بی نیاز کنیم.

مدیر ارشد حوزه تولید شرکت فولاد اکسین در ادامه افزود: این شرکت توانایی تولید ظرفیت بالایی از این نوع ورق را داشته و امید است با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل، شرکت های داخلی از سرمایه های داخلی حمایت کنند.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به تست های کیفی صورت گرفته بر روی این محصول اظهار داشت: ورق عریض با گرید A537cl1 پس از فرایند عملیات حرارتی نرمالایزینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول نیز در سال های گذشته از کشور سوئد وارد می شد که برای نخستین بار در کشور توسط شرکت فولاد اکسین تولید شد.

انتهای پیام/گ

تولید ورق 8 میلیمتری مخازن تحت فشار در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.