استاندار اصفهان گفت:ملت ایران با دغدغه حسینی صحنه انقلاب و دفاع مقدس را از کلاس درس امام حسین بیرون کشید که امروز نیز با تربیت شهدای مدافع حرم همچنان از کلاس درس عاشورا درس می گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور امروز در مراسم نمادین بازگشایی مدارس استان اصفهان که در هنرستان شهدای فرهنگی نجف آباد محل تحصیل شهید مدافع حرم شهید محسن حججی برگزار شد، با اشاره به اینکه ملت ایران با درک و دغدغه حسینی صحنه های انقلاب و دفاع مقدس را از کلاس درس امام حسین (ع) بیرون کشید، اظهار داشت: امروز نیز ملت ایران با تربیت شهدای مدافع حرم همچنان از کلاس درس عاشورا درس گرفته و در همه عرصه ها پای درس امام حسین (ع) می نشینند.

وی امنیت و آرامش و پیشرفت کشور را مدیون خون شهدا دانست و افزود: ما همه در خیمه گاه عشق عاشورا برای حفظ امنیت کشورمان می کوشیم و پرونده مقاومت خود را در همه دوران برافراشته نگاه میداریم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه جهاد در راه خدا اشکال مختلفی دارد، ابراز داشت: منطق ما منطق عاشورایی است و ما این راه را همواره ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چنانچه ما آرمان حق طلبی و عدالت خواهی داشته باشیم و حق دین و اجتماع را بالاتر از حق خود بدانیم آنگاه همه سرزمین ها کربلا و همه روزها عاشورا خواهد بود، اضافه کرد: ملت ما با همین شور و شیدایی دفاع مقدس را به تصویر کشیدند و این راه را همچنان ادامه می‌دهند.

زرگرپور خوب درس دادن، خوب درس خواندن و شایسته تربیت شدن را قدردان نعمت الهی بودن دانست و تصریح کرد: چنانچه در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشیم از درگاه الهی نمره قبولی خواهیم گرفت.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم نمادین بازگشایی مدارس استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.