رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان نجف‌آباد، با اشاره به 730 شهید دانش‌آموز این شهرستان گفت: این شهرستان به برکت خون این شهیدان به عنوان پایتخت شهدای ایران نام‌گذاری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی ابراهیم  امروز در آیین بازگشایی مدارس استان اصفهان در هنرستان شهدای فرهنگی با اشاره به 730 شهید دانش‌آموز این شهرستان اظهار کرد: این شهرستان به برکت خون این شهیدان که تنها در یک دبیرستان آن 234 شهید در طول دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند، به‌ عنوان پایتخت شهدای ایران نام‌گذاری شده است.

در ادامه این مراسم محمدحسن قائدی‌ها، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان، نیز با خیرمقدم و تشکر از قبول پیشنهاد برای برگزاری این مراسم در هنرستان محل تحصیل شهید حججی بیان داشت: آموزش‌ و پرورش استان اصفهان در سطح کشور در سال گذشته صاحب عناوین برترین‌ها در جشنواره شهید رجایی، رتبه ممتاز در شورای آموزش‌ و پرورش، کسب رتبه اول در اعزام راهیان نور، رتبه اول و دوم در مسابقات معارف و قرآن و بسیاری دیگر از عناوین را کسب کرده است.

وی با اشاره به حضور 860 دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید در استان اصفهان گفت: این تعداد دانش آموزان در 41 منطقه و شهرستان استان اصفهان و با حضور 52 هزار فرهنگی سال تحصیلی را آغاز می‌کنند و افتخار داریم که شروع سال تحصیلی را در محلی که عطر شهید حججی است آغاز می‌کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

آیین بازگشایی مدارس استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.