مدارس دزفول نیازمند ایمن سازی ترافیکی

برخی از مدارس دزفول به ایمن سازی ترافیکی نیاز دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ تورج کردعلیوند، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول بیان داشت: برخی مدارس که در خیابان های پرتردد شهر دزفول واقع شده اند از نظر ترافیکی نیازمند ایمن سازی هستند تا هنگام تردد دانش آموزان این مدارس شاهد حوادث رانندگی برای آنان نباشیم.

وی تصریح کرد: باید با نصب سرعتکاه، نصب تابلو و علایم رانندگی در شهر دزفول از بروز حوادث و تصادف در خیابان هایی که بیش ترین تردد دانش آموزان را دارند جلوگیری کرد.

سرهنگ کردعلیوند اذعان داشت: دانش آموزانی که در مدارس کوثر و شاهد در خیابان پرترد شریعتی دزفول تحصیل می کنند هنگام رفت و آمد به مدرسه دچار مشکل می شوند که نیاز به ایمن سازی ترافیکی و دقت بیش تر رانندگان دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول اظهار کرد: همچنین مدارسی که در خیابان شهید منتظری و بلوار شهدا روبروی کوی مدرس واقع اند نیاز به ایمن سازی ترافیکی دارند که شهرداری دزفول در حال نصب تابلو و خط کشی این خیابان ها می باشد.

فریدون عبدی، رئیس اداره بهزیستی دزفول گفت: بیش از 370 دانش آموز معلول در دزفول وجود دارد که حضور آن ها در مدارس به علت اختلاف سطح و سختی تردد دشوار است.

وی بیان کرد: 40 مدرسه در دزفول وجود دارد که نیازمند ایمن سازی برای حضور معلولان هستند.

انتهای پیام/گ

لزوم ایمن سازی ترافیکی مدارس در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار