فرمانده انتظامی شهرستان زهک از کاهش ۲۶ درصدی سرقت‌ها خبر داد و گفت: بیشترین کشفیات در حوزه سرقت اماکن خصوصی، سرقت موتورسیکلت و منزل بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سرگرد آیت الله قره گوزلو در تشریح این خبر گفت:با تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان انتظامی این شهرستان، اجرای طرح‌های هدفمند، انجام گشت‌های منظم خودرویی محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی، انتظامی شهرستان موفق کاهش ۲۶ درصدی وقوع انواع سرقت‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک با اشاره به دستگیری ۶۴ سارق در این مدت، عنوان داشت: بیشترین کشفیات در حوزه سرقت اماکن خصوصی، سرقت موتورسیکلت و منزل بوده است.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی موفقیت در این زمینه کمک و مشارکت شهروندان و اطلاع رسانی به موقع در خصوص شناسایی سارقان و کشف اموال مسروقه بوده و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش همگانی در محلات و مساجد و گروه‌های مختلف جامعه از جمله اقدامات موثر پلیس در این زمینه بوده است .

سرگرد قره گوزلو افزایش گشت در نقاط جرم خیز و کنترل سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار را یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از وقوع سرقت عنوان کرد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه و اجرای طرح‌های هدفمند، ما شاهد کاهش وقوع جرایم در سطح حوزه می‌باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک در پایان ضمن اعلام آمادگی در خصوص برخورد قوی‌تر با جرائم، مشارکت و همراهی شهروندان و نهاد‌های دخیل در تولید امنیت با نیروی انتظامی را عامل اساسی در پیشگیری از وقوع جرم به خصوص سرقت دانست و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ناامنی را سریعاً با تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/پ

ورود زائران پاکستانی از مرز میرجاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.