سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری گفت: خیلی خوشحالم که سهراب مرادی توانست رکورد جهان را در بازی های داخل سالن ترقی دهد.

انوشیروانی:خوشحالم که مرادی در ترکمنستان رکورد شکنی کرد سجاد انوشیروانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رکوردشکنی سهراب مرادی در رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: زمانیکه به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری فعالیت می کردم با توجه به نزدیکی زمان برگزاری رقابت های داخل سالن آسیا و قهرمانی جهان قصد نداشتم از نفرات اصلی برای مسابقات ترکمنستان استفاده کنم.

او ادامه داد: از رکوردشکنی مرادی خوشحالم و این امر را به فال نیک می گیرم. البته می خواستیم سهراب در رقابت های قهرمانی آسیا رکورد جهان را جا به جا کند که این امر به دلیل مشکلات مالی فدراسیون وزنه برداری و اعزام نشدن او به مسابقات رخ نداد.

انوشیروانی افزود: مسابقات ترکمنستان بهترین فرصت سهراب برای رکوردزنی بود چراکه با توجه به اهمیت رقابت های جهانی و حساسیت کسب مدال طلا این مسابقات تا حد بسیار زیادی شانس جا به جایی رکورد وجود نداشت.

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران درمورد عملکرد سایر ورزشکاران اعزامی این رشته به ترکمنستان تصریح کرد: حضور علی هاشمی در بازی های داخل سالن به صلاح او نبود چراکه هاشمی تاکنون به آمادگی لازم نرسیده است. از طرفی علیرضا سلیمانی هم بار دیگر دچار بدشانسی شد و نتوانست رکورد خوبی ثبت کند.

نایب قهرمان المپیک لندن درباره عملکرد علی میری گفت:او جوان شایسته ای است که علاقه فراوانی به وزنه داری دارد و با شور اشتیاق خاصی تمریناتش را دنبال می کند.در زمان ما هم خیلی خوب تمرین می کرد و در نظر داشتیم برای سالیان بعد او را به رقابت های بزرگ تری اعزام کنیم تا آبدیده تر شود ولی این اتفاق رخ نداد.در هر صورت معتقدم باید جوانانمان را به چنین رقابت هایی اعزام کنیم تا در میادین بزرگ تر عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند.از طرفی باید خودشان هم بدانند در چه سطح و شرایطی قرار دارند و باید با جدیت بیشتری تمریناتشان را پیگیری کنند تا در سالیان بعدی بتوانند در رقابت های بین المللی پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

انوشیروانی درباره رقابت های جهانی تصریح کرد:آرزو می کنم وزنه برداران کشورمان با بهترین شرایط در رقابت های جهانی شرکت کنند و بتوانند در آنجا به عنوان شایسته ای هم دست پیدا کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری درباره شرایط بهداد سلیمی و کیانوش رستمی برای حضور در آمریکا اظهار کرد: با توجه به اینکه رفاقت دیرینه ای با بهداد سلیمی و کیانوش رستمی دارم جویای شرایط آنها هستم و خدا را شکر شرایط شان رضایت بخش است و امیدوارم در این 2ماه باقیمانده تا شروع رقابت های جهانی با شرایطی آیده آل در آمریکا شرکت کنند.همچنین به دلیل اینکه این وزنه برداران در وزن های خودشان جزو بهترین های دنیا محسوب می شوند باید به بهترین شکل ممکن از عناوینی که دارند دفاع کنند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری درمورد رقابت های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار