دبیر علمی همایش تاثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش های دینی از ارسال 225 مقاله تا چهارم مهرماه به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دومین پیش نشست علمی تاثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش های دینی پیش از ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن کنفرانس دانشکده مجازی المصطفی برگزار شد.

ارسال 225 مقاله یه دبیرخانه همایش تاثیرگذاری فضای مجازی در ارتقا اموزش های دینی


دبیر علمی همایش در این نشست  با اشاره به ویژگی‌های کنفرانس بین المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش های دینی بیان داشت: این کنفرانس اولین کنفرانس بین المللی دانشگاه مجازی المصطفی می‌باشد که قرار است به 7 زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی، اردو، ترکی استانبولی و آذری برگزار شود.

اسفندیاری اظهار داشت: تاکنون 225مقاله از 26ملیت مختلف به زبان های مختلف به دبیرخانه همایش ارسال شده است که در مرحله داوری می‌باشند.

ارسال 225 مقاله یه دبیرخانه همایش تاثیرگذاری فضای مجازی در ارتقا اموزش های دینی

وی ادامه داد: کار داوری آثار رسیده به دبیرخانه همایش را داورانی به عهده دارند که مسلط به تکنولوژی و فضای مجازی، زبان های خارجی، دانسته‌های دینی، تعلیم و تربیت و... می‌باشند وبه زودی به داوری مقالات رسیده میپردازند.

دبیر علمی همایش در خصوص اینکه چرا این پیش نشست ها به ۷ زبان هستند گفت: دلیل انتخاب ۷ زبان این است که دانشجویانی که در دانشکده مجازی المصطفی در حال تحصیل هستند از ۷ ملیت مختلف با ۷ زبان هستند.

ارسال 225 مقاله به دبیرخانه همایش تاثیرگذاری فضای مجازی در ارتقا اموزش های دینی

اسفندیاری صریح کرد: این کنفرانس با همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی داخلی و خارجی از قبیل دانشگاه باقرالعلوم، ادیان، الزهرا، مرکز نور، ارتباطات حوزه، موسسه صلح و عقلانیت و دانشگاه هایی از کشورهای جمهوری چک، رومانی، انگلیس، اوگاندا، سیرالئون، هند و... برگزار خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: با رایزنی های انجام شده، مقالات و آثار برتر در نشریات برگزیده داخلی و خارجی که چند زبانه هستند، منتشر و 10 نفر اول نیز بورسیه خواهند شد. حضور در کنفرانس نیز بستگی به ثبت نام در سامانه دارد.

مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه کنفرانس تاثیرگذاری فضای مجازی در ارتقا اموزش های دینی تا 25 مهرماه است.

انتهای پیام/ش

دومین پیش نشست تاثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای اموزش های دینی برگزار شد

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار