کارشناس فوتبال گفت: غیبت بازیکنانی همچون سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا نظم تیمی پرسپولیس را به هم می‌ریزد.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد ضعف تاکتیکی تیم پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: پرسپولیس در بازی شب گذشته برابر الهلال تیمی به ریخته و بی نظم بود، اشتباهات مرگبار علیرضا بیرانوند و خط دفاعی این تیم باعث شد شاگردان برانکو شکستی غیرقابل جبران را متحمل شوند.

وی افزود: البته پرسپولیس تنها در بازی برابر الهلال ضعیف ظاهر نشده است، این تیم در دیدار با پیکان تن به شکست داد و همچنین مقابل سپاهان نیز به تساوی رسید. تجربه ثابت کرده غیبت بازیکنانی همچون سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا نظم تیمی پرسپولیس را به هم می ریزد و بازیکنان ذخیره نمی توانند جای خالی این دو مهره کلیدی را پر کنند.

 

کارشناس فوتبال با اشاره به مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با مربیان خارجی گفت: در زمان علیرضا منصوریان، تغییر در ترکیب بازیکنان استقلال در هر بازی زیاد بود و مربی جدید باید میزان این تغییرات را کاهش دهد. به نظر من اگر یک مربی داخلی که شناخت کافی از تیم استقلال دارد به عنوان سرمربی آبی پوشان انتخاب شود بهتر است، بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی نیز می توانند در شناخت بهتر تیم به او کمک کنند.

وی ادامه داد: قیمت مربیان خارجی با کیفیت سرسام آور است و با توجه به وضعیت اقتصادی فوتبال ایران، بعید است این مربیان به لیگ ما بیایند.

کربکندی درباره بازی دوستانه تیم ملی ایران برابر توگو عنوان کرد: تیم ملی باید در بازی های دوستانه اش با تیم های بزرگ دنیا بازی کند تا در رقابت های جام جهانی با استرس کمتری مقابل حریفان قرار بگیرد. در بازی های تدارکاتی نباید به فکر برد و باخت باشیم و تنها رسیدن به آمادگی برای تیم ملی کافی است.

 

انتهای پیام/

اظهارات کربکندی در مورد عملکرد ضعیف پرسپولیس مقابل الهلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار