فرمانده قرارگاه نوح نبی در همایش سنگرسازان بی سنگر در اراک گفت: مردم و مسئولان وظیفه دارند آرمان‌های انقلاب را به نسل آینده تحویل دهند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار لاله زار فرمانده قرارگاه نوح نبی در همایش سنگرسازان بی سنگر در اراک گفت:اقشار مردم و مسئولان نظام وظیفه دارند از دستاورد‌های و آرمان‌های امام راحل (ره)، انقلاب و شهیدان با جدیت دفاع و حراست کنند و آرمان‌های انقلاب را به نسل آینده کشور تحویل دهند.

مردم و مسئولان وظیفه دارند آرمان‌های انقلاب را به نسل آینده تحویل دهند

سردار لاله زار افزود: شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران با از خودگذشتگی و دفاع از کشور در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تکلیف خود را در برابر کشور و اسلام ادا کردند.

حجت الاسلام توکلی مسئول نماینده، ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی هم در این همایش گفت: فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه‌ای بین نسلی است که اقتدار، عزتمندی و حرکت رو به جلو را به کشور هدیه می‌دهد و باید جوانان و نوجوانان هم شهدا را در زندگی خود الگو قرار دهند و راه آن‌ها را ادامه دهند.

بابایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی هم در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این همایش یاداوری رشادت‌های بزرگ مردانی است که با اخلاص جان خود را در راه اسلام و انقلاب هدیه کردند.

جهاد کشاورزی استان مرکزی ۷۶ شهید سنگر ساز بی سنگر را تقدیم انقلاب کرده است.


انتهای پیام / ج


همایش سنگرسازان بی سنگر در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.