رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان:

نیاز جدی پلیس راهور به کمک آمران به معروف

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان گفت: آمران به معروف باید در این زمینه حضور پیدا کنند و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اشاعه داده شود.

نیاز جدی پلیس راهور به کمک آمران به معروفبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد رحیمی رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان افزود: اخلاص شهید حججی باعث شد این چنین در بین ملت ایران مطرح شود چراکه فقط خدا را دیده بود و با او معامله کرد، امیدواریم ما هم مورد لطف و رحمت الهی قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در همه زمان‌ها و در هر مکان و برای تمام افراد باید این امر معروف را انجام دهیم، بیان کرد: مردم کافی است، امر به معروف کند و بگذرند، اما مجموعه پلیس امنیت امکاناتی را در سطح شهر تدارک دیده است تا اگر موردی پیش آمد اقدامات خود را انجام دهد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان ادامه داد: تکلیفی به دوش ماست که باید انجام دهیم، حتماً انجام آن هزینه و زحمت هم برای ما دارد اما اگر اهانتی شنیدیم نباید در اراده ما خللی ایجاد شود.

رحیمی با تاکید به این موضوع که معروف و منکر تنها در رعایت حجاب نیست، مطرح کرد: وقتی آمار تلفات انسانی را در حوزه پلیس راهور می‌بینیم تاسف‌آور است، آمران به معروف باید در این زمینه حضور پیدا کنند و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اشاعه داده شود.

وی گفت: امام(ره) فرمودند رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی واجب است؛ خیلی از اصول ایمنی وجود دارد که پلیس با آن مواجه است و اگر خانواده‌ها به آن دقت کنند کمک بزرگی را به پلیس خواهند داشت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در امر به معروف باید در ابتدا عامل باشیم چراکه نگاه مردم بیش از آن که به زبان ما باشد به رفتار ماست، تصریح کرد: این عبادت بزرگ باید با خلوص نیت انجام شود، اگر کسی بخواهد خدا را در این زمینه فراموش کند ضرر کرده و کار او اثر نخواهد داشت، باید اخلاص را در امر به معروف سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رحیمی با بیان اینکه دشمنان هزینه زیادی می‌کنند تا بتوانند فکر یک نفر را عوض کنند، خاطرنشان کرد: دشمن با ابزارهای زیبا جوانان را به سمت خود می‌برد و ما نیز باید به آرامی پیش برویم تا موفق شویم.

انتهای پیام/ص.ف

نیاز جدی پلیس به آمران معروف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار