بهره‌برداری از استخر انقلاب یاسوج در سال آینده

طرح بهسازی استخر انقلاب شهر یاسوج در اردیبهشت ماه سال۹۷ به بهره برداری می رسد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی طرح بهسازی استخر انقلاب شهر یاسوج خردادماه امسال با اعتباری افزون‌ بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات خاص وزارت نفت آغاز شد.

محمد تقی علوی با تاکید بر رعایت استانداردهای فنی و مهندسی در بهسازی استخر شنای یاسوج، افزود: بهسازی استخر شنای شهر یاسوج شامل جکوزی و حوض آب سرد، تجهیز استخر کودکان، آب درمانی و اصلاح و بهسازی ابنیه است.

وی بیان کرد: ۱۰۰ طرح ورزشی با پیشرفت کاری از صفر تا نزدیک به ۱۰۰درصد در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده عملیات اجرایی این طرح‌ها تسریع می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج امکانات برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی را دارد، افزود: این استادیوم دارای پیست استاندارد دو و میدانی، چمن، رختکن بازیکنان و داوران و سالن‌های بدنسازی است.

علوی با تاکید بر اینکه در زمینه جوانان و فرهنگ بی تفاوت نیستیم، گفت: توسعه و گسترش زیر ساخت‌های فرهنگی و هنری در حوزه ورزش و جوانان جزو دغدغه‌های مجموعه بوده و در زمینه پیگیری برای رفع مشکلات و معضلات جوانان در حوزه ازدواج، مسکن و اشتغال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/غ

پیگیر گسترش زیر ساخت های فرهنگی هنری هستیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.