مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه از برگزاری اولین همایش کارآفرینی، بازاریابی و رونق کسب وکار در شهرستان جوانرود خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ داود ناصری امید مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت:  همایش کارآفرینی برای اولین بار به همت مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جوانرود با محورهای فرهنگی، اقتصادی و مدیریتی برگزار می شود.


وی گفت: همایش با همکاری فرمانداری، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ارشاد اسلامی، شورای شهر،شهرداری و آموزشگاه های فنی وحرفه ای آزاد شهرستان جوانرود در روز سه شنبه 11 مهرماه سالجاری  با اهداف رونق تولید، کسب وکار و ترویج روحیه کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کارآفرینی، فرهنگ سازی و کارآفرینی، بازاریابی و کارآفرینی برگزار می شود.


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه کارآفرینی را مکمل مهارت های فنی وحرفه ای دانست و گفت: کسب و کار و کارآفرینی در بینش اسلامی یک ارزش محسوب می شود و آیات قرآن درباره کار و کوشش در قلمرو حیات به قدری فراوان و متنوع است که با کمال صراحت می توان گفت اسلام دین اجتهاد و سعی و کوشش است.


نخستین همایش کارآفرینی، در جوانرود باحضور اساتید دانشگاه وکارآفرینان برتر کشوری در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی  برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری نخستین همایش کار آفرینی در جوانرود با حضور کارآفرینان برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.