معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و دست‌ساخته‌های مددجویان زندان اصفهان با همکاری اداره‌کل زندان‌های استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جعفر جعفرصالحی از برگزاری نمایشگاهی از صنایع‌دستی و دست‌ساخته‌های مددجویان زندان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در رشته‌های چرم و چوب، فیروزه‌کوبی، میناکاری، آثار چوبی، منبت‌کاری، حصیربافی و زیورآلات سنتی به منظور نمایش و معرفی آثار صنایع‌دستی و دست‌ساخته‌های مددجویان زندان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه نشان دادن چگونگی حرفه‌آموزی و ایجاد زمینه اشتغال، درآمدزایی و پرکردن اوقات فراغت مددجویان و تحمل دوران حبس و استفاده از این مهارت‌ها پس از این ایام جهت اشتغال‌زایی و کمک به معیشت خانواده مددجویان و کسب درآمد از طریق فعالیت‌های هنری و صنایع‌دستی است.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان در ادامه گفت: انجام فعالیت‌های هنری و ایجاد زمینه اشتغال با توجه به اوقات فراغت مددجویان زندان می‌تواند چه از نظر روحی و روانی و چه از نظر آسان‌تر طی کردن دوران مددجویی، کمک بسیار مؤثری در ارتقای سطح روحی و روانی این افراد ایفا کند.

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و دست‌ساخته‌های مددجویان زندان اصفهان

گفتنی است نمایشگاه صنایع‌دستی و دست‌ساخته‌های مددجویان زندان اصفهان از تاریخ 15 تا 23 مهرماه 1396 در محل نقش‌خانه هنرهای سنتی و صنایع‌دستی واقع در میدان امام(ره)، ابتدای بازار مسجد شیخ لطف‌الله از ساعت 10 تا 20 آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و دست‌ساخته‌های مددجویان زندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.