چهارمین دوره آموزش توانمندسازی روابط عمومی های ادارات و هیات های ورزشی گیلان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  سعید علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : برای توانمندسازی روابط عمومی های ادارات و هیات های ورزشی گیلان چهارمین دوره آموزشی و اتاق فکر در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها مهره مهم و تاثیرگذار ادارات ، نهادها و هیات ها محسوب می شوند افزود : هدف از برگزاری این دوره های آموزشی انعکاس صحیح و سریع اخبار و ارتقای سطح سواد رسانه ای و دانش ورزش استان است .

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: نحوه درست خبرنویسی و انعکاس به موقع اخبار و حس مطالبه گری یکی از ارکان مهم روابط عمومی ها است که باید در این زمینه روابط عمومی ها و رابطین خبری قوی تر عمل کنند.

علیپور در ادامه ضمن پاسخگویی به مشکلات موجود در روابط عمومی های ادارات و هیات های شهرستان ها و بیان آموزه های خبرنگاری و خبرنویسی به برنامه های آینده اداره کل ورزش و جوانان گیلان در حمایت از ورزش استان و برگزاری دوره آموزش عکاسی اشاره کرد.

وی همچنین در پایان از برگزاری همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر ادارات و هیات های ورزشی استان خبر داد و تصریح کرد: رعایت و اجرای شاخص های مدون در حوزه روابط عمومی ها ملاک ارزیابی انتخاب روابط عمومی برتر خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/م.ع

چهارمین دوره آموزش توانمندسازی روابط عمومی های ادارات و هیات های ورزشی گیلان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.