با یک خبازی متخلف در استان کرمانشاه برخورد شد و کلیه سهمیه آن قطع و خبازی تعطیل شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور گفت: با یک خبازی متخلف در استان کرمانشاه برخورد شد و کلیه سهمیه آن قطع و خبازی تعطیل شد.
مظفر رحیمی امروز سه شنبه در کارگروه پایش و ساماندهی گندم- آرد و نان استان که در استانداری برگزار شد، ابراز داشت: متاسفانه ۳۶۰ میلیارد تومان از طلب کشاورزان کشور پرداخت نشده و امید است در اسرع وقت پرداخت شود چرا که کشاورزان در برخی استان‌ها پول کاشت گندم را هم ندارند.
رحیمی در خصوص درصد سبوس گیری در آرد‌های مختلف افزود: در این خصوص درصد سبوس گیری از آرد نان سنگک به زیر ۱۰ درصد کاهش یافته و تیرگی آن به این دلید است.
وی در ادامه از تهیه کیسه‌های آرد گفت و افزود: در تهیه این کیسه‌ها بسیار توجه شده است و برای تهیه کیسه‌های آرد سبوس دار نان سنگک از رنگ‌های تیره استفاده کردیم.
رحیمی ابراز داشت: با افزایش میزان سبوس موجود در آرد توانستیم گام بسیار مهمی را در سلامت افراد جامعه برداریم و خوشبختانه و این امر باید در بین جامعه نهادینه شود.
وی افزود: باید با کسانی که در پخت و تهیه نان تخلف می‌کنند برخورد قاطع شود چرا که با این تخلفات با جان مردم بازی می‌کنند.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور خاطر نشان کرد: در بحث تخلفات بر اساس گزارش‌های رسیده با یک خبازی متخلف برخورد شد و کلیه سهمیه آن قطع و خبازی تعطیل شد.

 
انتهای پیام/پ

برخورد با خبازی های متخلف در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.