پنجمین دوره مسابقات ملی سخنرانی تریبون که در بخش های دانشجویی و دانش آموزی برگزار شده بود با تقدیر از نفرات برتر به پایان رسید.

پنجمین دوره مسابقات ملی سخنرانی تریبون به پایان رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پنجمین دوره مسابقات دانشجویی و دانش آموزی سخنرانی تریبون به همت انجمن‌های علمی دانشگاه های سراسر کشور و با همکاری دانشگاه های امیرکبیر، تهران، علم و صنعت، شهید بهشتی، و صنعتی شریف صبح امروز به میزبانی دانشگاه امیر کبیر برگزار شد.

فتحی دبیر این دوره از مسابقات در خصوص هدف برگزاری این مسابقات گفت: افراد زیادی وجود دارند که از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارند اما به دلیل ضعف در مهارت های ارتباطی نمی توانند جایگاه ‌واقعی خود را کسب کنند که یکی از دلایل عدم شایسته سالاری در برخی سمت ها همین عدم برقراری ارتباط موفق این قبیل افراد است، همچنین افراد زیادی وجود دارند که مدعی صاحب سبک بودن در حوزه سخنوری هستند اما در عمل توانایی خاصی ندارند که هدف این مسابقات شناسایی و پرورش افراد مستعد است.

وی با بیان اینکه در آغاز ۹۰۰ شرکت کننده شامل ۶۰۰ دانشجو و ۳۰۰ دانش آموز برای این مسابقات ثبت نام کردند، افزود: بعد از برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای شرکت کنندگان تست‌های مهارتی مختلف از این افراد گرفته شد که در نهایت ۱۲ دانشجو و ۶ دانش آموز انتخاب شدند که به رقابت خواهند پرداخت.

در پایان این مسابقات از مظاهر مرجانی، الهام میرشاه و فرشته ایران نژاد به عنوان نفرات برتر بخش دانشجویی و از ساغر دهقان، ایلناز آریا منش و امیر پیر حیاتی به عنوان نفرات برتر دانش آموزی با اهدا جوایز تقدیر شد.

 

معرفی نفرات برتر مسابقه ملی سخنرانی تریبون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار