برترین‌های پلیس قم به مناسبت هفته ناجا در جلسه شورای اداری توسط آیت الله اعرافی، استاندار و فرمانده انتظامی قم تجلیل شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ فرمانده انتظامی استان قم شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، استاندار و جمعی از مدیران و فرماندهان انتظامی استان در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه رسالت پیامبران دگرگونی در اندیشه انسان‌ها بوده است، افزود: این دگرگونی با زور، مال و اسلحه تحقق نمی‌یابد بلکه پیامبران از مسیر اندیشه و تغییر در فکر افراد تلاش می‌کردند انسان‌ها را از گمراهی نجات داده و در مسیر حق قرار دهند.

سردار کاظم مجتبایی گفت: امام خمینی(ره) از راه اندیشه و فکر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست یافتند.

وی عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم قدرت اندیشه و فکر را در کشور گسترش دهیم باید همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها تلاش لازم را در این زمینه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: بسیاری از مواقع از پلیس تقاضا می‌شود که مسیر سخت و سنتی را در نظر بگیرد و با خشونت عمل کند در حالی که با اعمال خشونت در دل‌های مردم جایگاهی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه پلیس باید در طراز جمهوری اسلامی باشد، افزود: چنانچه به دنبال تجلی زندگی شرافتمندانه برای مردم هستیم باید راه اعتدال را دنبال کنیم.

سردار مجتبایی بیان کرد: پلیس برای دستیابی به اعتدال به تنهایی موفق نمی‌شود بلکه باید همه ارکان نظام در کنار پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان این جلسه از فرماندهان و پرسنل برتر انتظامی قم که رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند توسط استاندار قم و آیت الله اعرافی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

برترین‌های پلیس قم تجلیل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار