آذردشتی مدیر کل سابق صدا و سیمای استان خراسان شمالی به عنوان مدیر کل صداو سیمای استان مرکزی معرفی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در مراسمی با حضور مسولان کشوری و استانی امیرهوشنگ آذردشتی مدیر کل سابق صدا و سیمای استان خراسان شمالی  به عنوان  مدیر کل صداو سیمای استان مرکزی معرفی  و از حمید  قربانی جم مدیر کل سابق قدر دانی شد.

حمید رضا قربانی جم  به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی(شبکه اترک ) معرفی خواهد شد.

امیر هوشنگ آذردشتی مدیر کل جدید صدا وسیمای استان مرکزی متولد بیستم خرداد ۱۳۵۱ در شهر تهران ،متاهل و دارای دو فرزند ( دختر وپسر ) است.

آذردشتی دارای دکترای مدیریت رسانه ازدانشگاه علوم و تحقیقات تهران،فوق لیسانس و لیسانس علوم تربیتی ومدیریت آموزشی از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)و تحصیلات حوزوی تا پایان سطح دو است.

در سوابق وی مدیر کلی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی ،قائم مقام شبکه قرآن و رئیس هیات مدیره باشگاه رادیو قرآن ،نماینده سازمان صدا و سیما در کنفرانسهای بین المللی مدیریت ،مدیریت تحلیل راهبردی پیام در مرکز نظارت و ارزیابی صداوسیما ، نماینده رسمی این سازمان در بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس،مدیریت گروه برنامه ساز ، مدیریت تولید و پخش ، مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی و مدیریت طرح و برنامه و نظارت به چشم می خورد.

مدیر کل جدید صدا وسیمای استان مرکزی دارای سابقه مدیریت و تدریس در آموزش و پرورش به مدت ۱۰ سال،مدرس دروس حوزوی و دانشگاهی در رشته های مدیریت ، ارتباطات و رسانه در دانشگاههای مختلف ،نویسندگی ، سردبیری و تهیه کنندگی است.

وی دارای تالیفات ۴ کتاب با عناوین مدیریت علوی ، بهشت ابرار ، مدیریت در رسانه رادیو و سیری در مدیریت قرآنی، تالیف وچاپ بیش از ۵۰ مقاله تخصصی در موضوعات مختلف و تدوین سند های راهبردی و چشم انداز ده ساله شبکه های رادیویی قرآن و جوان صدا و سیما است.

انتهای پیام / ج

مراسم معارفه مدیر کل جدید صداو سیمای استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار