رئیس اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی گفت:‌ دانشگاه‌های سراسر کشور جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دیروز ترامپ می‌دهند.

دانشگاهیان جواب محکمی به یاوه‌گویی‌های ترامپ خواهند دادعلی آهون‌منش رئیس اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا در حرف‌هایش نشان داد که چیزی از تاریخ کهن ایران نمی‌داند و در پشت تریبون کاخ سفید یکسری یاوه‌ گفته است.

وی بیان کرد: همه دانشگاه‌های سراسر کشور از جمله موسسات غیردولتی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دیروز ترامپ می‌دهند و با رفتار و طرز عملشان سیلی محکمی بر استکبار جهانی می‌زنند.

آهون‌منش عنوان کرد: در تمامی مدارک موجود در آمریکا خلیج همیشگی فارس را به نام خلیج فارس ترجمه کرده ولی ترامپ بدون توجه به تاریخ کهن ایران و اسناد موجود از واژه غیرواقعی و کاملا نادرست استفاده کرده است.

وی با تاکید براینکه ترامپ هیچ‌وقت در چهارچوب و منطق حرفی نزده است گفت: این آدم کندذهن و بی‌شعور حتی خیانت آمریکا در کودتای 28 مرداد را هم به کلی فراموش کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان و ملت بزرگ ایران با رفتار و عمل خود درس بزرگی به یاوه‌گویی‌های ترامپ خواهند داد یادآور شد: دانشگاهیان غیرانتفاعی هم در این راستا از مواضع رئیس جمهوری حمایت می‌کنند.

انتهای پیام /

 واکنش رئیس اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی به اظهارات ضدایرانی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.