معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان ایلام، گفت: در ایام اربعین فقط به متقاضیان ثبت‌ نام‌ شده اجازه احداث پارکینگ داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ معاون هماهنگ کننده انتظامی  استان گفتت: منظور ساماندهی پارکینگ‌های عمومی در ایام اربعین حسینی سال ۹۶ کلیه متقاضیان احداث پارکینگ باید در پلیس پیشگیری انتظامی شهرستان مهران و شهرداری ثبت‌نام کنند.

جلال میرزا ابیگی بیان کرد :ارائه مدارک لازم ازجمله کپی شناسنامه،کارت ملی، اجاره‌نامه ملک و کروکی محل پارکینگ به پلیس پیشگیری انتظامی شهرستان مهران الزامی است.

وی افزود:با تصمیم کمیسیون مربوطه به ریاست معاون محترم استاندار و مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان مهران مقرر گردید هیچ‌گونه وجهی بابت ثبت‌نام راه‌اندازی پارکینگ در اربعین در شهر مهران دریافت نشود و ثبت‌نام کاملاً رایگان است.

 میزا بیگی ادامه داد: در ایام اربعین فقط به متقاضیان ثبت‌نام‌شده اجازه فعالیت داده می‌شود 

وی یرعایت الزامات پارکینگ داری را شرط اجازه فعالیت عنوان کرد و گفت: در خصوص پارکینگ بزرگ اربعین بیش از ۱۶ الزام و شرط برای پیمانکار به مسئولین شهرستان اعلام‌شده است که باید رعایت شود.

 میرزا بیگی خاطرنشان کرد: تأکید پلیس بر رعایت الزامات و شرایط پارکینگ داری در پارکینگ اربعین شهر مهران به خاطر پیشگیری از حوادث ناگوار و حفاظت از اموال زائرین است.

 معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان ایلام گفت :پلیس ایلام طرح مدیریت و ساماندهی پارکینگ بزرگ اربعین را با استفاده از ظرفیت قانونی شرکت‌های حفاظتی مراقبتی تحت نظارت پلیس به مسئولان ارائه داده است که در صورت اجرایی شدن طرح مشکلات امنیتی و مدیریتی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به‌پیش بینی به‌کارگیری بیش از ۲۰۰ نفر نگهبان شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی در طرح پلیس برای پارکینگ‌های مهران در ایام اربعین گفت: توقف گاه ۲۰۰ نفره برای زائرین شامل بوفه،بیمه خودروها،بلوک‌بندی محوطه،پایش تصویری،یدکش،مکانیکی سیار و... نیز پیش‌بینی‌شده است.

میرزا بیگی گفت:ازنظر پلیس باید پارکینگ دار مربوطه ابتدا تمام شرایط لازم برای حفاظت از اموال زائرین و خودروهای آنان را مهیا نماید وانگاه اجازه فعالیت داده شود.

وی تصریح کرد: در اربعین سال جاری بیش از ۳۰ تیم پلیس آگاهی بر فعالیت پارکینگ‌های سطح شهرستان مهران نظارت خواهد کرد.

انهای پیام/ع

احداث پارکینگ ویزه اربعین در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.