ساختمان جدید مرکز آموزش پلیس راه ایلام صبح روز شنبه با حضور فرماندهان و مسئولان انتظامی استان به بهره برداری رسید.

آموزش ارکان ترافیک،اجرای مقررات و مهندسی ترافیک به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  فرمانده انتظامی استان ایلام اجرای مقررات ، مهندسی صحیح ترافیک و آموزش را مهمترین ارکان ترافیک عنوان کرد و بر لزوم توجه همه دستگاههای متولی امر ترافیک بر پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی خصوصأ در ایام اربعین  تاکید کرد.

 سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در آیین افتتاح این ساختمان گفت: این مرکز با رسالت آموزشی و در راستای آگاهی افزایی و ارتقاء فرهنگ ترافیک در بین مخاطبین مختلف درون و برون سازمانی اعم از رانندگان وسایل نقلیه حمل بار و مسافر ، مدیران شرکت های باربری ، مدیران فنی شرکت ها ، دانش آموزان و اقشار مختلف که به هر دلیلی نیازمند آموزش در حوزه ترافیک باشند ، ایجاد شده است.

 وی مهمترین ماموریت پلیس راه را حضور در سنگر مقدس پیشگیری از تصادفات رانندگی عنوان کرد و گفت: لازمه پیشگیری از تصادفات رانندگی اجرای مقررات، مهندسی صحیح ترافیکی و آموزش به عنوان مهمترین ارکان ترافیک می باشد.

 فرمانده انتظامی استان ایلام یاد آور شد: قرارگاه جهادی ارتقاء تربیت و آموزش ناجا در راستای آموزش های درون سازمانی به کارکنان نیز راه اندازی شده است.

 این مقام انتظامی گفت : به جهت گام برداشتن در راستای تحقق اهداف و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی این مرکز به بهره برداری رسید.

 سرهنگ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از مراحل و چگونگی ساخت و راه اندازی این مرکز گفت: پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری خود مصمم است با مشارکت دیگر سازمان ها و خود مردم و با اولویت قرار دادن آموزش حوادث رانندگی را در جاده های استان کنترل و کاهش دهد.
 

انتهای پیام/ع

افتتاح ساختمان آموزش مقررارت راهنمایی و رانندگی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.