رئیس پلیس آگاهی ایلام گفت: گشت‌های «نت‌بوک» و «DVR» در مرز مهران و در مسیر تردد زائران در ایام اربعین مستقر می شوند.

استقرار گشت‌های «نت‌بوک» و «DVR»در مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  علی‌ مهری رئیس پلیس آگاهی ایلام گفت: در ایام اربعین پلیس آگاهی استان نهایت تلاش خود را در پیشگیری از سرقت خودروها و کشف سریع جرائم به کار خواهد گرفت.

وی بابیان این‌که گشت «نت‌بوک» برای استعلام خودروهای سرقتی در مرز مهران استقرار می‌یابد،افزود: گشت نت‌بوکی یک سیستم کشف و پیشگیری از سرقت خودرو است که خودروی پارک شده زائران را در مرز مهران تحت کنترل دارد.

مهری اظهار کرد: علاوه بر این تیم DVR برای بررسی صحنه جرائم، انفجار و شناسایی اجساد مستقر می‌شود و با هماهنگی‌های صورت گرفته پلیس آگاهی تا شعاع 5 کیلومتری وارد خاک عراق می‌شود.

وی گفت: در ایام اربعین تمام سارقان حرفه‌ای و کسانی که سابقه محکومیت آن‌ها تمام‌شده و آزاد هستند، تحت کنترل پلیس مبارزه با جرائم آگاهی هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام افزود:اکیپ‌های نت بوک پلیس‌راه همچنین در گلوگاه‌های ورودی و خروجی استان در شهرهای چرداول، ایلام، دهلران،ملکشاهی و مهران نیز مستقر می‌شوند .

وی به زائران حسینی (ع) توصیه کرد که از پارک خودرو در محل‌های خلوت و نامطمئن خودداری کرده و خودرو خود را در پارکینگ‌هایی که توسط شهرداری مشخص‌شده و تحت کنترل پلیس است، پارک کنند .

مهری از زائران خواست از ازدحام جمعیت و هنگام اقامه نماز و استفاده از سرویس‌های بهداشتی ضمن نگهداری ساک و کیف‌های دستی خود مراقب سارقان و جیب‌برها باشند.

 

انتهای پیام/ه

 

استقرار گشت‌های «نت‌بوک» و «DVR»در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.