مدیر اولین کنفرانس بین‌المللی زبان ارومیه گفت:۵۴۰ مقاله به اولین کنفرانس بین المللی زبان ارومیه ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛بیتا اسدی  مدیر اولین کنفرانس بین‌المللی زبان ارومیه ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اولین کنفرانس بین المللی زبان طی سه روز از ۱۲ تا ۱۴ مهر با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت کننده و میهمان از سراسر کشور در ارومیه برگزار شد.

بیتا اسدی ادامه داد: سیاست‌گذاری کلان آموزش زبان در کشور، فراگیری زبان دوم، جامعه شناسی زبان، زبان شناسی کاربردی از موضوعات مطرح شده این کنفرانس بود.

وی اظهارداشت: بیش از ۵۴۰ مقاله به این دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که ۳۱۰ اثر در قالب سخنرانی و ۱۱۰ مقاله نیز در قالب سخنرانی ارائه شد.

اسدی با بیان اینکه ۱۰ کارگاه آموزشی از دیگر برنامه‌های این کنفرانس بود، گفت: از مدرسان زبان سراسر کشور برای حضور در این کنفرانس دعوت شد.

وی عنوان کرد: آگاهی بخشی به مدرسان نقاط مختلف کشور در مورد آخرین متد‌های آموزش زبان از دیگر موضوعات مهم و ویژه همایش بود.

اسدی با اعلام اینکه ۱۰ کارگاه آموزشی و یک کارگاه ویژه نیز در همایش برگزار شد افزود: حدود ۵۰۰ شرکت کننده در این سمینار حاضر بودند که ۱۲۰ نفر از مدرسان زبان خود استان شرکت کرده بودند و ۲۷۰ نفر نیز از دیگر استان‌های کشور حضور داشتند.

وی گفت: یکی از دستاورد‌های کنفرانس مذکور این بود که مقرر کردیم با همکاری کالج اندیشه سبز احسان هر دو ماه یکبار یک همایش مربوط به نحوه آموزش درس زبان در مقاطع راهنمایی و دبیرستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/م

اولین کنفرانس بین المللی زبان در ارومیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.