معاون اول قوه قضائیه گفت :دستگاه قضا از سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی که از مسیر اصلی آن انحراف نداشته باشد،حمایت می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم معرفی رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین گفت: کسانی که پولشویی می‌کنند و از راه‌های غیر مشروع می‌خواهند کسب و کاری برای خود دست و پا کنند بدانند دستگاه قضا با آن‌ها به طور قاطعیت برخورد می‌کند و خط قرمزی ندارد.

معاون اول قوه قضائیه اضافه کرد: وظیفه داریم با کسانی که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازند برخورد جدی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین گفت: کسانی که سرقت مسلحانه و همچنین افرادی که در فضای مجازی امنیت و آرامش مردم را تهدید می‌کنند، بدانند دستگاه قضا کوتاه نمی‌آید و در این راه موفق خواهد بود.

سخنگوی دستگاه قضا ، رسانه ها را بازوی مجریان کشور دانست و گفت: از رسانه هایی که در خدمت مردم و ارزشهای اسلامی هستند  حتما حمایت می شود  اما اگر رسانه ای بخواهد آرامش مردم را برهم بزند ، با آن برخوردخواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه رسانه باید به دنبال دغدغه مردم و آرامش جامعه باشد گفت : هدف دشمن در فضای مجازی تخریب سبک زندگی و اقتصاد کشور است و باید مدیریت این فضا مدیریت شود .

معاون اول دستگاه قضا با اشاره به مسئولان تاکید کرد: هر کسی مسئولیتی در کشور دارد باید بداند که قدرتش را چطور به دست آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای گفت: مسئولیت ما به واسطه جانفشانی شهدا و ایثارگران و ایستادگی مردم در طول چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب به دست آمده است ، لذا باید بدانیم از این قدرت چطور باید استفاده کرد .

وی اضافه کرد: قدرت ما باید در خدمت مردم مظلوم و مجاهدمان به ویژه قشر ضعیف جامعه قرار بگیرد.

معاون اول دستگاه قضاگفت: برخی خوشحالی شان در اذیت کردن است و چند صباحی که به قدرت ، جاه و مقامی می رسند به جای اینکه از این قدرت در خدمت به مردم استفاده کنند ، ظلم می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسینی اژه ای اضافه کرد: از خدا می خواهیم ما را در مسیر بندگی خودش قرار دهد چرا که در این راه خدمت به مظلوم در الویت قرار می گیرد و از مراجعه مردم برای حل مشکل شان با آغوش باز و صبر و حوصله استقبال می کنیم.

در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات جمال انصاری ، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین معرفی شد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی پیش از این رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی بود.

جمال انصاری که به مدت هفت سال رئیس کل دادگستری استان قزوین بود در آخرین روز‌های شهریور به سمت معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد.

انتهای پیام/

صحبت های  اژه ای در مراسم معرفی رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.