هموارشدن مسیر اشتغال مددجویان درگرو همکاری بانک‌ها

30 میلیارد تومان از سهم اعتبارات اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال ابلاغ‌شده است.

هموارشدن مسیر اشتغال مددجویان درگرو همکاری بانک‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:: با افزایش آسیب‌های اجتماعی فقر نیز در جامعه گسترش می‌یابد، حاشیه‌نشینی، اعتیاد، طلاق موجب شده آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن متوجه نهاد‌های حمایتی ازجمله کمیته امداد شود.
وی با اشاره به اینکه ۲۴ هزار خانوار با جمعیت ۴۱ هزار و ۶۰۰ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد در سطح استان زنجان بهره‌مند هستند، افزود:تلاش می‌کنیم با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، فکری و فرهنگی و زمینه‌سازی برای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بستر‌های لازم برای خوداتکایی و توانمندی گروه‌های مختلف مددجویی را فراهم کنیم.


صفری با اشاره به ایجاد دو هزار و ۲۴۸ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته بااعتباری بالغ‌بر ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، ادامه داد: امسال نیز به‌منظور ایجاد فضای کسب‌وکار و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع بانکی اختصاص‌یافته است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت : از مجموع اعتبارات تخصیص‌یافته در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال ۳۰ میلیارد تومان به بانک‌های استان ابلاغ‌شده است،

وی گفت :۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از مجموع اعتبارات مصوب برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان امسال از طریق بانک ملی تأمین شود.


صفری افزود: رویکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد باید با نگاه حمایتگرانه و مددکارانه به امر اشتغال نیازمندان همراه باشد.

انتهای پیام/ر

 

 

بهره مندی ۲۴ هزار خانوار از خدمات حمایتی کمیته‌ی امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.