پدر شهید مدافع حرم محسن حججی با آیت الله ناصری امام جمعه یزد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در شهید مدافع حرم محسن حججی در دیدار با آیت الله ناصری امام جمعه یزد از مراسم بزرگداشت محسن حججی در استان یزد قدردانی کرد.دیدار خانواده شهید حججی با امام جمعه یزد

 نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد در این دیدار خطاب به پدر شهید حججی گفت: مبارک باد برشما که بعد از چندین سال به ندای امام حسین لبیک گفتید آیت الله ناصری با اشاره به فداکای ارزشمند شهدای مدافع حرم افزود:اسرائیل به دنبال تشکیل اسرائیل بزرگ است و آمریکا هم در منطقه به دنبال اهداف شوم خود است و هدف آنها برچیدن شیعه است و مقدمه این کار هم جسارت به حرم ائمه اطهار است.

وی گفت: دشمن برای این کار همه برنامه ریزی های خود را کرده بود برای طراحی این توطئه د از طرف دیگر تضعیف ایران با تحریم ها و فشارهای مختلف که نتواند به جبهه مقاومت کمک کند.

آیت الله ناصری همچنین از رشادت های لشکر فاطمیون در کنار حزب الله تجلیل کرد و ان را حرکتی عظیم دانست و بر حفظ وحدت و همراهی همه گروه های سیاسی در کشور تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد خداوند به خون شهید حججی عزتی بی نظیر و ارزشمند عطا کرد ایت الله ناصری به یاوه گویی های اخیر ترامپ اشاره کرد و گفت؛ اظهارات سخیف رئیس جمهور امریکا واکنش همه دنیا را به دنبال داشت .

پدر شهید محسن حججی در این دیدار با ابراز خرسندی از استقبال بی نظیر مردم شهرهای مختلف ایران از خانواده شهید حججی و ابراز ارادت به این شهید عزیز قدردانی کرد گفت : در استان یزد برای استقبال از ما کار ویژه ای شد و آن دعوت از خانواده های شهید تیپ فاطمیون در این مراسم است.

انتهای پیام/ ی

دیدارپدر شهید مدافع حرم  با آیت الله ناصری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار