عضو کمیسیون فرهنگی ار مخالفت کمیسیون متبوع خود با طرح اصلاح ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خبر داد.

مخالفت کمیسیون فرهنگی با طرح اصلاح ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگیفاطمه ذوالقدر عضو کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود گفت: امروز معارفه آقای مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دستور کار کمیسیون بود.

وی با بیان اینکه مونسان به تشریح برنامه‌های خود در این جلسه پرداخت ادامه داد: وی برنامه 4 ساله خود برای جذب توریست خارجی را مطرح کرد، یکی از نگرانی‌های آقای مونسان، بودجه کم بخش میراث فرهنگی و بخش گردشگری کشور بود که منجر شده صنایع دستی و گردشگری ما آن‌طور که باید و شاید به صورت برند در نیاید.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه نمایندگان هم در این جلسه تأکیدشان بر این بود که باید از ظرفیت‌های لازم برای تقویت صنعت گردشکری و میراث فرهنگی کشور استفاده شود، تصریح کرد: ایجاد پرتال جامع گردشگری هم از جمله برنامه‌هایی است که رئیس جدید میراث فرهنگی در دستور کار دارد.

ذوالقدر درباره موارد دیگر بررسی شده در این جلسه گفت: طرح اصلاح ماده 23 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی هم مورد بررسی قرار گرفت که با مخالفت نمایندگان روبه‌رو و از دستور کار خارج شد.

انتهای پیام /

حضور مونسان در کمیسیون فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار