عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب مواد 19 تا 27 لایحه صندوق فروش در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

مواد 19 تا 27 لایحه صندوق فروش در کمیسیون اقتصادی تصویب شد/ دو ماده مراعا مانده استحجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه عصر هم مانند نوبت صبح لایحه صندوق فروش را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: در این نشست مسئولانی از بانک مرکزی، وزارت صنعت و معدن، سازمان امور مالیاتی کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات، اتاق تعاون و اصناف حضور داشتند.

نماینده مردم فلاورجان اظهار کرد: دولت به منظور شفاف‌سازی بحث مالیات بر ارزش افزوده و آن 9 درصدی که قرار است مصرف کنندگان پرداخت کنند، این لایحه را به مجلس ارائه کرده تا کلیه فروشگاه‌ها و اصناف صندوق فروش را نصب کنند.

وی ادامه داد: مواد 19 تا 27 این لایحه در دو نوبت صبح و عصر بررسی و تصویب شد، ماده 12 هم که پیش از این مراعا مانده بود هم مورد تصویب قرار گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: دو ماده دیگر لایحه صندوق فروش مراعا ماند که نمایندگان پیشنهاداتی را درباره آن ارائه کردند و قرار است در جلسه بعدی این کمیسیون بررسی و به منظور ارائه به صحن تصویب شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار