نماینده مردم اسفراین گفت: باید مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری مبتنی بر قانون حل و فصل شود.

قوامی: چه کسی باید صدای سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری را بشنود؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی گفت: انتظار ما این است که هدف قانونگذار در قوانینی که تصویب می‌شود، تأمین شود.

وی ادامه داد: درخواست بنده از هیئت رئیسه مجلس این است که توجه بیشتری به مسائل و مشکلاتی که در حاشیه مجلس به وجود می‌آید داشته باشد، چرا که اگر این مشکلات گسترده‌تر شود آسیب‌های جدی‌تری دربر خواهد داشت.

نماینده مردم اسفراین با انتقاد از اینکه چرا صدای سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری چون پدیده و کاسپین شنیده نمی‌شود، اظهار کرد: تنها شنیدن صدا هم مهم نیست و ما قانون داریم و باید اجرا شود.

قوامی تصریح کرد: ملت ما چه گناهی کرده‌اند که قوانین به درستی اجرا نمی‌شود و یا نظارت کافی بر آنها نمی‌شود، ما باید بتوانیم ملت را قانع کنیم.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: قرار بر این است که نمایندگانی از طرف کمیسیون‌ها بین تجمع‌کنندگان حاضر شوند و توضیحاتی به آنان دهند مبنی بر اینکه ما این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار