مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: ورزش استان با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌ها از وضعیت خوبی برخوردار است.

وضعيت خوب ورزش كردستان باوجود تمام مشكلاتبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان شامگاه شنبه در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان سنندج، گفت: نشاط، امنیت و هر آنچه تصور شود در ورزش و توسعه این مهم خلاصه می‌شود، مرهون تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی در کشور است.

وی با اشاره به نیازها و انتظارات ورزش استان کردستان در حوزه های مختلف از جمله منابع اعتباری، گفت: ورزش استان با وجود تمام این مشکلات و محدویت‌ها از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی مشکل اصلی در حوزه ورزش در استان را نبود زیرساخت‌های مناسب دانست و افزود: زیرساخت‌های ورزشی واقعا دیگر جوابگوی نیاز استان نیست و برای خروج از این مشکلات نیازمند بودجه‌های جهشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: نبود اسپانسر و عدم حمایت های بخش خصوصی از دیگر مشکلات جدی در حوزه ورزش استان کردستان است که باید در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: در سال جاری به همت نمایندگان مجلس از محل مالیات ارزش افزوده این اعتبارات افزایش قابل توجهی داشته که می توان اعلام کرد که هنوز جبران کمبودها در بخش زیر ساختی را نخواهد کرد.

انتهای پیام/ د م

نبود اسپانسر مشکل عمده ورزش کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.