نقش کلیدی دفاتر مسافرتی در رویداد گردشگری تبریز ۲۰۱۸

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی نقش کلیدی و برجسته در رویداد گردشگری تبریز 2018 دارند و باید از این امکان برای ورود گردشگران بهره برداری کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در نشست بررسی راهکارهای تسهیل تورهای ورودی در حضور مسئولین ستاد برنامه ریزی و اجرایی تبریز ۲۰۱۸ و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان گفت: تبریز ۲۰۱۸ ظرفیت بی نظیر در حوزه توسعه گردشگری استان و حتی کشور به شمار می رود که باید به نحو احسن از این ظرفیت بهره بگیریم.

وی اظهار کرد: هدف از موضوع تبریز ۲۰۱۸ جذب گردشگر برای این شهر و استان است و با توجه به اینکه اقتصاد در عصر حاضر اقتصاد سبز و پویاست، در همین راستا هر چه بتوانیم اقتصاد گردشگری را رونق بخشیم آن را پربارتر کرده و موفق تر خواهیم بود.

پورمهدی ادامه داد: باید توجه داشت که دفاترخدمات مسافرتی به عنوان واسط میان عرضه کننده و متقاضی نقش پررنگی در صنعت گردشگری ایفا می کنند.

وی گفت: باید بخش خصوصی و دفاتر خدمات مسافرتی استان به صورت جدی وارد میدان شوند و با همکاری مسئولان دولتی راه را برای ورود گردشگران هموارتر کنند چون برای رشد و رونق صنعت گردشگری به آن نیاز داریم.

پورمهدی ادامه داد: در این زمینه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری وظیفه دارند با انجام برنامه ریزی، ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر با نهادهای مربوطه در راستای جذب گردشگران فعالیت کنند.

وی افزود: مشکلات گردشگران ورودی از زمان حضور در فرودگاه به طور کامل احصا و از طریق مدیران دفاتر خدمات مسافرتی جمع آوری شده است که در تلاشیم بتوانیم با حل مشکلات موجود، زمینه حضور هر چه بیشتر گردشگران را فراهم سازیم.

 

انتهای پیام/ش

دفاتر مسافرتی نقش کلیدی خود در تبریز ۲۰۱۸را ایفا کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.