نماینده اصناف و بازاریان در ستاد اربعین یزد:

معرفی یزد به‌ عنوان استان برتر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین/ امسال اسکان 700 نفره موقت برای زائرین درکربلا

نماینده اصناف و بازاریان در ستاد اربعین یزد گفت: امسال اسکان 700 نفره موقت برای زائرین که هم به استراحت پرداخته و هم پذیرایی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛    محمدرضا بهشتی نماینده اصناف و بازاریان در ستاد اربعین یزد با بیان اینکه امسال برنامه راهنمای زائر را نیز در دستور کار داریم گفت : امسال اسکان 700 نفره موقت برای زائرین که تازه از راه رسیده‌اند در نظر گرفته‌شده است که این زائران هم به استراحت پرداخته و هم پذیرایی شوند.

بهشتی افزود : با توجه به خدمات ارزنده‌ای که استان یزد در سال‌های گذشته به زائران ارائه کرده و در کشور به‌ عنوان استان برتر در خدمت‌رسانی به زائران معرفی شد، محوطه کنسول‌گری جمهوری اسلامی ایران را با وزارت صحه در اختیار ما گذاشتند.

 بهشتی با اشاره به این که سال گذشته روزانه ۹۰ هزار پرس صبحانه، ناهار و شام پخت می‌شد، گفت: همچنین سال گذشته با حضور ۲۸ پزشک خانم و آقا، روزانه ۲۵۰۰ نفر ویزیت رایگان می‌شدند.

نماینده اصناف و بازاریان در ستاد اربعین یزد ادامه داد: بر این اساس قرار شد علاوه بر پخت غذا که روزهای اول مصادف با دهم صفر روزانه 35 هزار نفر صبحانه، ناهار و شام طبخ می‌شود که اگر موارد مالی حل‌ و فصل شود این آمار افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امسال دستگاه بسته‌بندی آب خریداری‌شده که در هر ساعت 3600 بسته آب خروجی آن است که روی پاکت این بسته‌بندی یزد حسینیه ایران درج‌ شده است که روزانه 120 هزار قطعه آب 250 سی‌سی تولید و در بین زائران و موکب‌ها تقسیم می‌شود.

انتهای پیام/ی

خدمت رسانی مردم یزد درپیاده روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.