نام نویسی اینترنتی متقاضیان طرح ساماندهی مشاغل خانگی در ساری شروع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حمید رضا عشریه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری به شروع ثبت نام از متقاضیان طرح ساماندهی مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: پنج دستگاه اجرایی از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آموزش فنی و حرفه ای، سازمان بازرگانی، جهاد کشاورزی و تعاون در این شهرستان مسئول ثبت نام از متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی هستند.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری نیز از متقاضیان ثبت نام به عمل می‌آورد.

عشریه با اشاره به اینکه طرح‌های پیشنهادی در مهلت زمان مشخص توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط بررسی می‌شود، گفت: وزارت کار و امور اجتماعی در صورت تایید طرح‌ها مجوز فعالیت صادر می‌کند و همچنین در صورت نیاز به تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری داشتن حداقل ۲۰ سال سابقه فعالیت، کارت پایان خدمت یا معافیت، اقامت در محل اجرای طرح، ارائه گواهی آموزش و مهارت در رشته مورد نظر، داشتن ایده برای شروع فعالیت و داشتن توان مدیریت برای اداره کسب و کار را از شرایط عمومی و اختصاصی صدور مجوز برای مشاغل کسب و کار خانگی دانست.

وی گفت: متقاضیان برای نام نویسی می‌توانند به نشانی Www.irimlsa.ir و یا www.mashaghehlkhaneghi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل پرسشنامه در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

 ساماندهی مشاغل خانگی در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا خیمه
۱۷:۵۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
زهرا خیمه هستم ۲۴ ساله جویای مشاغل خانگی‌هستم