با تلاش پلیس شهرستان تربت جام عامل کلاهبرداری ۱۵۰ میلیون ریالی از چهار شهروند شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سرهنگ "هوشنگ کیانی"فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: در پی گزارش چند فقره کلاهبرداری از شهروندان موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان مشخص شد فردی با ترفند داشتن رابطه با دستگاه‌های دولتی و همچنین ادعای ارتباط با اجنه برای حل مشکلات اداری، خانوادگی و. از آن‌ها مبالغی را کلاهبرداری و متواری شده است.

سرهنگ کیانی گفت:: ماموران پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه کرد: متهم ۳۸ ساله که اهل یکی از استان‌های جنوبی و دارای ۱۲ فقره سوابق کیفری با عناوین مختلف مواد مخدر، سرقت و جدائم مالی است دربازجویی‌های بعمل آمده به چهار فقره کلاهبرداری با ترفند داشتن رابطه با دستگاه‌های دولتی همچنین ادعای ارتباط با اجنه ب.‌ای حل مشکلات اداری، خانوادگی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با اشاره به معرفی متهم به دادسرا گفت:: مردم برای رهایی از مشکلات روحی، روانی، و مالی خود دست به دامان این افراد رمال و فالگیر نشوند، چرا که ادعا‌هایی که این افراد می‌کنندهمگی کذب و قادر به برآورده کردن نیاز‌های آنان نیستند.

انتهای پیام//ز. ج.
 


کلاهبرداری با ترفند داشتن رابطه با دستگاه‌های دولتی و ارتباط با اجنه در تربت جام دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.