نماینده مردم گرمسار گفت: همه به اتفاق معتقدند اردکانیان از چهره های متخصص و آگاه به مسائل داخلی و خارج کشور است.

اردکانیان از چهره‌های متخصص و آگاه به مسائل داخلی و خارجی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در جریان روند رای اعتماد به وزیر پیشنهادی نیرو و در موافقت با  رضا اردکانیان گفت: امروز یکی از بزرگترین چالش‌های کشور ما بحران آب بوده و یکی از نگرانی های مردم در سراسر کشور مبحث مدیریت امور آب است.

وی افزود: به طور حتم در راستای تحقق ماده 35 برنامه ششم توسعه که موضوع آن مقابله با بحران کم آبی است چه کسی می‌تواند مدیریت صحیحی را انجام دهد، یقینا اردکانیان یکی از متخصصان و صاحب‌نظران بخش آب چه در درون کشور و چه در امور بین‌الملل است.

کاتب تصریح کرد: بدون شک او یکی از افرادی است که در بخش آب توانسته اطلاعات جامعی را در درون و برون کشور به دست آورد.

نماینده مردم گرمسار اظهار کرد: اردکانیان در صفحه 14 برنامه‌های خود، به عملی کردن اسناد بالادستی اشاره نموده و راهبردهای بلندمدت توسعه منابع آب را برای کشور و همچنین توسعه بخش خصوصی در طرح‌های آب و پساب مطرح کرده است.

وی ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که از وزرای دولت‌های گذشته و مدیران بخش صنعت برق و آب همه متفق‌القول همه اذعان دارند که اردکانیان از چهره‌های متخصص و با تجربه اگاه به درون و بیرون کشور است و این اجماع یقینا در راهبرد اجرای کار وی می‌تواند موثر باشد.

کاتب تأکید کرد: همچنین افزایش قیمت برق و آب در درون کشور یکی از دغدغه‌های موجود است و بنده در روزهای گذشته به طور مفصل درباره این موضوع با اردکانیان مذاکره کرده‌ام.

وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه در ماده 35 به دولت اجازه دادیم که بحث ارتقای اجتماعی و هدفمند کردن یارانه‌ها و قیمت‌های حامل انرژی با ملاحظات اجتماعی و اقتصادی و حفظ مزیت نسبی انجام دهد و نکته‌ای که مورد تأکید اردکانیان است این است که به طور حتم افزایش قیمت حامل‌های انرژی در راستای سیاست‌های اقتصاد کلان کشور انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

جلسه رای اعتماد به دو وزیر دولت 

رای اعتماد مجلس به اردکانیان و غلامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار