رئیس سازمان دانش اموزی آخرین جزئیات تصادف سرویس مدرسه در شهر جدید صدرای شیراز را تشریح کرد.

حسین کلاری رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد جزئیات حادثه تصادف سرویس مدرسه در شهر صدرای شیراز اظهار کرد: در ساعت 6 صبح یک خودروی ون حامل دانش آموزان با یک پراید برخورد داشته و به دلیل ترمز شدیدی که سرویس مدرسه کرده است سه نفر از دانش‌آموزان از صندلی به پائین افتاده‌اند.

کلاری ادامه داد: بر اثر این حادثه دانش آموزان به بیمارستان منتقل شدند که خوشبختانه مشکلی جدی برای آنها ایجاد نشده است و همگی به منزل بازگشتند.

وی تصریح کرد: خودروی حامل دانش اموزان جزء سرویس مجاز مدرسه بوده و راننده هم مشکلی از نظر سوابق کاری نداشته است اما با این وجود در حال بررسی علت این حادثه هستیم.

رئیس سازمان دانش اموزی شیراز یادآور شد: این سازمان به عنوان نماینده مردم بر روند فعالیت سرویس مدارس نظارت می‌کند و حادثه پیش آمده هم با رعایت نکات ایمنی بوده و قصوری از طرف شرکت مجری انجام نشده است.

انتهای پیام/

جزئیات حادثه تصادف سرویس مدرسه در شهر صدرای شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حدیث
۲۲:۲۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
من خودم تو سرویس ون بودم واقعا وحشتناک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
حادثه در هر لحظه و مکان و برای هر کسی ممکنه پیش بیاد وقتی راننده مشکل نداشته سرویس هم مجاز بوده دیگه بررسی یعنی چی ماشین جلویی حتما ترمز نابجا زده اینم برای عدم برخورد ناچار به ترمز نابجای دیگه ای شده . البته رعایت فاصله طولی مهمه ولی تو این شهرای شلوغ که جایی برای سوزن انداختن نیست فاصله طولی کجا هست؟؟
آخرین اخبار