پنج غرفه به نمایندگی از رسانه‌های فارس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در تهران شرکت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهرداد جمشید نژاد رئیس امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: این غرفه‌ها متعلق به روزنامه‌های عصر مردم، افسانه، نیریزان فارس، خبر جنوب و خانه مطبوعات است.

وی، به تزیین سنتی و استفاده از عکس‌های قدیمی در غرفه خانه مطبوعات فارس اشاره کرد و افزود: از زمان گشایش این نمایشگاه تمام غرفه‌های رسانه‌های فارس مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته است.

جمشید نژاد ادامه داد: به سبب بالا بودن هزینه‌ها و کمبود یارانه، از شمار متقاضیان برای انتشار روزنامه در کشور کاسته شده، اما با وجود این وضعیت در استان فارس تعداد رسانه‌های مکتوب در سال‌های اخیر افزایش یافته است.

وی بیان کرد: تعداد نشریه‌های مکتوب در استان فارس در مقایسه با میانگین کشور بالاست و هم اینک تنها در شیراز ۹ روزنامه منتشر می‌شود و امیدواریم در سال‌های آینده تمام روزنامه‌هایی که در این استان انتشار می‌یابند در نمایشگاه مطبوعات حضور داشته باشند.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با میزبانی از ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه روز پنجم آبان ماه ۹۶ در مصلی امام خمینی (ره) گشایش یافت.

در این نمایشگاه که تا دوازدهم آبان برپاست، ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه،۲۰ دوماه نامه،۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷٠ رسانه محلی، منطقه‌ای و استانی و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی در فضایی به مساحت بیش از ۱۳ هزار متر مربع حضور دارند.
انتهای پیام/ر

شرکت پنج غرفه از رسانه های فارس در نمایشگاه مطبوعات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار