مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از آبگرفتگی معابر عمومی، وزش باد نسبتا شدید طی روزهای آتی و افزایش غلظت غبار در نواحی مرزی استان طی اواخر وقت امروز خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد خسروی  مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت:بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، سامانه ای ناپایدار از عصر امروز تا روز دوشنبه هفته آینده جو منطقه را متاثر خواهد کرد.

به گفته وی  کاهش نسبی دمای روزانه، در بعضی ساعات سبب بارندگی همراه با رعدوبرق، آبگرفتگی معابر عمومی و وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان  از پدیده های قابل پیش بینی برای استان است.

خسروی با بیان اینکه  بیشترین فعالیت این سامانه طی ساعاتی از عصر فردا و روز شنبه است گفت: اورامانات و غرب استان از مناطقی هستند که بیشتر تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرند و این مناطق مستعد رویداد بارش موثر یا همان پَله و احتمال رگبار تگرگ هستند.

خسروی بیشینه بارش پیش بینی شده طی این سامانه را ۳۰ تا ۴۰ میلیمتر اعلام کرد و گفت: بارش شهر کرمانشاه نیز بین ۱۰ تا ۱۵ میلیمتر خواهد بود و همچنین پیش بینی می شود باد با سرعت ۴۵ الی ۶۰ کیلومتر بر ساعت در نواحی مرکزی و شرقی استان بوزد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: این سامانه در بعضی ساعات از امروز تا روز شنبه مجدداً موجب افزایش غلظت غبار حاکم در جو استان به ویژه نواحی مرزی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ز

بارندگی همراه با رعدوبرق در برخی ساعات رخ می دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.