امام جمعه سمنان گفت : اربعین حسینی فرصتی ارزشمند برای خودسازی است و زائران در این روزها معنویت را در جامعه به ارمغان آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته دوم آبان ماه 96 سمنان گفت : اربعین حسینی فرصت ارزشمندی است تا بار دیگر مردم ولایی ارادت خود را به ائمه اطهار(ع) نشان دهند.


وی اضافه کرد : ایران اسلامی با همکاری کشور دوست و برادر عراق به خوبی امنیت زائران اربعین حسینی را مهیا کرد و مردم ولایی با سلامت و صلابت در این پیاده روی معنوی حاضر شدند.


شاهچراغی اضافه کرد : باید مسوولان به وضعیت حجاب و عفاف در جامعه بیشتر و بهتر رسیدگی کنند و باید دختران پاکدامن ایران اسلامی را با ارشاد و نصایح اسلامی به تقوا دعوت کرد.


امام جمعه سمنان تصریح کرد : با خودباوری و اتحاد می توان ریشه فساد اقتصادی را در جامعه بخشکانیم و باید تقوا و معنویت در دستگاه های اداری کشور برای جلوگیری از اختلاس ها و بیت المال خوری حاکم شود.


وی تصریح کرد : 13 آبان را باید قدر بدانیم و این روز مقدس پایه های نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش محکم کرد.


شاهچراغی ضمن دعوت مردم ولایی شهر سمنان به حضور باشکوه در حماسه سیزدهم آبان تصریح کرد: این حضور پرشور مشتی محکم و جواب حرف مفت ترامپ است که باید آن را به اثبات رساند.


وی اظهارداشت: آمریکا ملعون بیش از 64 سال درصدد رخنه و تفرقه در کشور ایران است و باید آحاد جامعه از کودتای 28 مرداد تا برجام درس بگیرنند و به استکبار جهانی اعتماد نکنند.

 

انتهای پیام / ه

 

جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته دوم آبان ماه 96 سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار