فرمانداری بروجرد؛

۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح کارخانه سیلیکون متال بروجرد

فرماندار بروجرد گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در طرح کارخانه سیلیکون متال بروجرد توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود که زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کورانی فر، با تشریح آخرین جزئیات روند طرح در حال ساخت سیلیکون متال بروجرد اظهار داشت: این پروژه که در بخش اشترینان و در جاده نهاوند قرار دارد با واگذاری به سرمایه‌گذار جدید وارد فاز جدیدی از ساخت‌وساز شده است.

وی افزود: سرمایه‌گذار جدید این پروژه که خود مقیم خارج از کشور است بامطالعه و تحقیق نسبت به ساخت این پروژه ابراز تمایل کرده و با دارا بودن تمکن مالی مشغول ساخت‌وساز این پروژه است.

فرماندار بروجرد با اشاره به پیشرفت قابل‌قبول این پروژه از زمان واگذاری به سرمایه‌گذار جدید عنوان کرد: این پروژه بدون وقفه مراحل احداث را سپری می‌کند و سرمایه‌گذار جدید آن تاکنون از تسهیلات بانکی استفاده نکرده است.

وی بیان کرد: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در پروژه کارخانه سیلیکون متال بروجرد توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود که زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

کورانی فر گفت: پروژه کارخانه سیلیکون متال بروجرد درزمینهٔ ساخت سلول‌های خورشیدی فعالیت می‌کند که بازار داخلی و خارجی فراوانی دارد و با توجه به توجیه اقتصادی مناسب تولیدات این کارخانه روند ساخت‌وساز ساختمان فیزیکی آن توسط سرمایه‌گذار جدید به‌خوبی در حال پیشروی است.

انتهای پیام/د

۳۰۰ میلیارد تومان در پروژه کارخانه سیلیکون متال بروجرد سرمایه‌گذاری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.