رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تولید ۲.۷ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی طی امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  عبدالرضا بازدار در ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان در سخنانی با بیان اینکه ۲۳ درصد از مجموع ۸۷۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی لرستان آبی است گفت: در سال ۹۵ در بخش کشاورزی دو میلیون و ۹۹۰ هزار تن تولیدات داشته ایم.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این میزان تولیدات کشاورزی لرستان پنج هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان بوده است گفت: همچنین طی هفت ماه نخست امسال دو میلیون و ۷۰۱ هزار تن بود است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه بخش عمده این تولیدات کشاورزی زراعی بوده است گفت: ارزش ریالی این میزان تولیدات کشاورزی استان طی امسال پنج هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان بوده است.

بازدار با اشاره به فعالیت ۶۳۰ واحد مرغداری در لرستان گفت: میزان تولیدات این واحد‌ها ۶۱ هزار تن است و میزان تولیدات گوشت قرمز لرستان ۳۰۰ هزار تن است.

وی با اشاره به وجود ۴.۷ میلیون واحد دامی در لرستان گفت: پنج هزار هکتار از اراضی لرستان به سیستم آبیاری نوین تجهیز شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه سرانه مصرف گوشت مرغ در لرستان در ماه ۲۴ کیلوگرم است ادامه داد: همچنین سرانه مصرف گوشت قرمز ۱۲ کیلوگرم و ماهی نیز پنج کیلو گرم در ماه است.

انتهای پیام/د

تولید ۲.۷ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در لرستان طی امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.