کار بهسازی، گندزدایی، سمپاشی و اصلاح زباله های رانش شده لندفیل سراوان رشت در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علیرضا حاجی پور، رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت گفت: پس از رانش چند هفته گذشته زباله های لندفیل سراوان رشت که با پخش شدن مگس ها در اطراف و همچنین اعتراض اهالی منطقه همراه بود، کار بهسازی، گندزدایی، سمپاشی و اصلاح زباله های رانش شده با جدیت آغاز شده است.

وی افزود: هم اکنون روزانه 2 تا 3 کارگر سمپاش عملیات مقابله با تکثیر مگس و حشرات موذی را با سمپاشی زباله های رانش شده انجام می دهند.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت اعلام کرد:  برای اینکه بتوانیم از وضعیت نامناسب زباله های رانش کرده لندفیل سراوان خارج شویم با به کارگیری 3 بیل مکانیکی و بولدزر تلاش می کنیم تا کار متمراکم کردن و هم سطح کردن زباله های رانش کرده را انجام داده و پس از آن با حمل شن و ماسه به وسیله کامیون ها، کار مخلوط پوش کردن زباله ها را انجام دهیم تا از پرانش آلودگی ها جلوگیری شده و  نگرانی های اهالی منطقه را رفع کنیم.

حاجی پور ضمن قدردانی از صبوری اهالی منطقه تصریح کرد: در تلاشیم با اقداماتی که انجام می شود بتوانیم تا زمان ساخت و بهره برداری از نیروگاه زباله سوز، با کمترین مزاحمت برای اهالی منطقه سراوان عملیات دفن زباله را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ع

 

بهسازی، گندزدایی و سمپاشی زباله های رانش شده لندفیل سراوان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.