ساخت بزرگترین مرکز نگهداری ایتام کشور هفته‌های آینده در آمل کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، وحید حسین زاده رییس اداره بهزیستی آمل گفت: سطح خدمات بهزیستی بسیار زیاد است و حدود ۶ هزار معلول در آمل از خدمات مستمر استفاده می‌کنند و ۲۵ درصد جمعیت شهرستان نیز از خدمات غیرمستمر استفاده دارند که بیش از ۸۳ وظیفه برای ما تدوین شد.

وی افزود: بهزیستی آمل کار‌های خوبی را با همکاری مسئولین شهرستان صورت داد و زمین برای احداث پارک ویژه معلولان در اختیار قرار گرفت.

حسین زاده از ساخت بزرگترین مرکز نگهداری ایتام کشور در آمل خبرداد و گفت: ساخت این مرکز حدود ۳ میلیارد تومان هزینه دارد که از سوی دکتر دادگر صورت می‌گیرد و در هفته‌های آینده کلنگ زنی خواهد شد.

رییس اداره بهزیستی آمل با بیان اینکه خانه امام سجاد (ع) در دوهفته آینده افتتاح می‌شود، افزود: احداث بازارچه خیریه در راستای اشتغال پایدار در دستور کار قرار گرفت و از شهرداری درخواست شد تا زمین در اختیارمان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۴ میلیارد تومان اعتبار امسال برای اشتغال گرفتیم، گفت: بیش از ۱۶۵ نفر در فرآیند وام قرار گرفتند و تنها ۳۰ نفر برای دریافت وام باقی ماندند.

رییس اداره بهزیستی آمل گفت: درخواست داریم تا زمین ساخت بازارچه محقق گردد تا حمایت از زنان سرپرست خانوار صورت گیرد که به دنبال ایجاد اشتغال پایدار هستیم.

وی افزود: طرح ۱۴ جهیزیه را به نیت چهارده معصوم (ع) داشتیم که قرار شد از سوی شهرداری به هر زوج پانصد هزارتومان داده شود.

انتهای پیام/آ

کلنگ زنی ساخت بزرگترین مرکز نگهداری ایتام کشور بزودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار