دختر ورزشکار بوشهری و عضو تیم ملی، مدال نقره کسب شده در مسابقات جهانی را به آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اهدا کرد.

ورزشکار بوشهری مدال جهانی خود را به نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اهداء کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،امام جمعه بوشهر صبح امروز در نشست با ورزشکاران قهرمان بین‌المللی بوشهری با اشاره به استعداد‌های درخشان ورزشکاران استان بوشهر در رشته‌های مختلف اظهار داشت: جوانان و نوجوانان این استان با داشتن توانمندی بالا در بیشتر رشته‌های ورزشی دارای جایگاه ملی و بین‌المللی هستند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تاکید بر توجعه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف افزود: تامین زیرساخت‌ها و حمایت از ورزشکاران به ویژه رشته‌های قهرمانی باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

در این نشست دختر ورزشکار بوشهری و عضو تیم ملی، مدال نقره خود در مسابقات جهانی را به آیت الله صفایی بوشهری اهداء کرد.

درنا ماهینی که همراه با تیم ملی دراگون بت یکی از رشته‌های قایقرانی موفق شده بود مدال نقره مسابقات جهانی ونیز ایتالیا را بدست آورد، مدال نقره خود را به نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر اهدا کرد.

درنا ماهینی هدف خود از این کار را توجه آیت الله صفایی بوشهری نسبت به ورزش قهرمانی بانوان و حمایت و توجه وی به ورزش استان بوشهر دانست.

انتهای پیام/ز

ورزشکار بوشهری مدال جهانی خود را به نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اهداء کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.