مراسم تودیع علی اوسط هاشمی و معارفه دانیال محبی استانداران سیستان و بلوچستان فردا در تالار فردوسی زاهدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مراسم تودیع علی اوسط هاشمی و معارفه دانیال محبی استانداران سیستان و بلوچستان فردا با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در تالار فردوسی برگزار می شود.

پس از گذشت سه هفته از گمانه زنی ها در مورد انتخاب استاندار جدید نهایتاً روز گذشته هیئت دولت، دانیال محبی برای تصدی گری استانداری سیستان و بلوچستان انتخاب کرد.

دانیال محبی گزینه پیشنهادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که از او به عنوان گزینه معتدل و کم حاشیه برای استانداری سیستان و بلوچستان یاد می شود.


پیش از این از محمود زمانی قمی و سید شهاب الدین چاوشی به عنوان گزینه های استانداری نام برده می شود که با مخالف گروه و احزاب در استان روبه رو شد.


اگر چه گروه و احزاب در استان خواهان ابقای علی اوسط هاشمی استاندار پیشین سیستان و بلوچستان بودند و نامه به دفتر ریاست جمهوری ارسال کردند اما شواهد گواه بر این ادعا است که خود علی اوسط هاشمی دیگر تمایلی برای ماندن در استان ندارد.


گفتنی است :دانیال محبی سابقه خدمت در سیستان و بلوچستان به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری در دولت هشتم را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/گ

معارفه استاندار سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار