مشاور جوان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه و عدالت اقتصادی اولویت مهم دولت دوازدهم در استان است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، صدیق حسین زاده در نشست هم‌اندیشی با جمعی از فعالان اجتماعی شهرستان هیرمند، با اشاره به اولویت‌های اقتصادی و معیشتی برنامه‌های دولت برای جوانان، گفت: دولت از همه ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی برای برطرف شدن نیازهای اقتصادی مردم استفاده می‌کند.


وی افزود: اطلاعات مربوط به پیگیری‌های صورت گرفته توسط استاندار سیستان و بلوچستان در مورد مسائل توسعه‌ای استان به ویژه در موضوع منطقه آزاد سیستان برای عموم قابل دسترس است.


وی ادامه داد: استاندار معتقد است که منطقه آزاد سیستان نه تنها برای نیازهای اقتصادی مردم سیستان بلکه برای کل مردم استان یک اولویت و نیاز اساسی است.


حسین زاده با اشاره به دیدار اخیر استاندار سیستان و بلوچستان با معاون اول ریاست جمهوری ادامه داد: استاندار از هر فرصتی برای تحقق خواسته‌های به حق مردم استان استفاده کرده است.


مشاور جوان استاندار افزود: امروز و با آغاز بکار دولت دوازدهم در راه رسیدن به خواسته‌های به‌حق مردم استان نیازمند همگرایی بین همه مسئولان و به خصوص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم.


وی ادامه داد: توسعه و عدالت اقتصادی اولویت مهم دولت دوازدهم درسیستان وبلوچستان است و دولت از تمام ظرفیت های دولتی و خصوصی درجهت ایجاد این امر استفاده خواهد کرد.


در این جلسه جوانان حاضر در جلسه نیز به تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات موجود در شهرستان هیرمند پرداختند.

 

انتهای پیام/گ

توسعه و عدالت اقتصادی اولویت دولت در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار