فرماندار سراوان گفت: به مناسبت هفته وحدت، ۱۷ طرح برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مجتبی شجاعی  اظهار کرد: هم‌زمان با طلیعه هفته وحدت، ۱۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان از محل منابع داخلی و تملک دارایی شرکت توزیع برق سراوان به بهره‌برداری رسید و در بخش‌های مرکزی، مهرگان و بم پشت تحویل مردم شد.
وی افزود: عمده این طرح‌ها شامل توسعه برق، افت ولتاژ برق، تبدیل شبکه کابل خود نگهدار، روشنایی و برق‌رسانی نهضت مسکن ملی و مسکن مهر است.
فرماندار سراوان ادامه داد: به‌منظور رفع مشکلات کمبود انرژی پایدار در این شهرستان برنامه‌های خوبی پیش‌بینی‌شده که با تأمین به‌موقع اعتبارات توسط وزارت نیرو هم برق منطقه‌ای بتواند منطقه فوق توزیع آسپیچ را سریع‌تر مصوبه‌اش را بگیرد و برای تأمین انرژی پایه و برق ۷ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت مسکن ملی سراوان اجرایی کند و همچنین در تسریع در اجرای خط برق پهره که در رفع افتا برق سراوان بسیار حائز اهمیت است.
شجاعی اظهار کرد: هر اقدامی که در شهرستان سراوان مرزی سراوان انجام می‌شود باید نگاه پدافندی به موضوع داشته باشیم؛ یعنی دقت کنیم پشتیبان و جایگزین در هر نوع خلأی در حوزه آب، برق و مخابرات تعریف کنیم تا اگر یکی از خطوط در حوزه برق دچار مشکل شد بتوانیم از خط دیگری تأمین برق شهرستان را انجام دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار