نماینده مردم دهلران ، دره شهر ، بدره و آبدانان در مجلس شورای اسلامی بازگشایی مرز چیلات را از مطالبات جدی و به حق مردم این شهرستان مرزی ذکر کرد.

بازگشایی مرز چیلات مطالبه به حق مردم است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ شادمهر کاظم زاده در بازدید از مجتمع بزرگ اربعین شهر دهلران و دیدار با مردم دشت عباس گفت: با توجه به تصویب بازارچه چیلات و از طرفی زیرساخت های مناسب نیاز است این مطالبه مردم عملیاتی شود تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.


وی افزود: با توجه به پیگیری ها در این زمینه ظرف 2 ماه آینده این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دهلران را از مسیرهای مهم تردد زائران برشمرد و تاکید کرد: توجه به تکمیل زیرساخت های محورهای ارتباطی و اربعین شهرستان باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.


امام جمعه دهلران نیز بازگشایی مرز چیلات را خواسته همیشگی مردم این منطقه عنوان کرد و یادآور شد: باید در اعتبارات اربعین تکمیل زیرساخت های مورد نیاز این نقطه مرزی نیز مورد نظر مسئولان قرار داشته باشد.


حجت الاسلام سید محسن موسوی از خادمان اباعبدالله الحسین(ع) در ایستگاه های پذیرایی تقدیر کرد و گفت: مردم این شهرستان مرزی مثل سال های گذشته با جان و دل در خدمت زائران هستند.


فرماندار دهلران نیز در این دیدار اضافه کرد: قرار گرفتن شهرستان در مسیر زائران اربعین حسینی فرصت مهمی است و باید از این موهبت الهی در جهت خدمت به زائران و توسعه شهرستان بهره گرفت.


سید حسینعلی موسوی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت ها و تلاش مردم و مسئولان در خدمت به زائران افزود: اربعین بزرگترین برنامه فرهنگی است که امروز مردم در این راستا در شهرستان سنگ تمام گذاشته اند.

 

انتهای پیام/ه

 

بازدید نماینده مجلس از موکبهای شهرستان دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.